Na inicijativu Hrvatske psihološke komore u suradnji s Hrvatskim psihološkim društvom i svim županijskim društvima uključujući i Društvo psihologa Karlovačke županije pokrenuta je telefonska linija kako bi se omogućila psihološka pomoć građanima u situaciji epidemije koronavirusa. Linija, koja je bila dostupna 24 sata, otvorena je 21. ožujka 2020. godine. Osam psihologinja volonterki tijekom proljeća volontirale su svakodnevno, iz svojih domova ili s radnih mjesta. Organizatorica volontiranja i predsjednica Društva psihologa Karlovac, Ana Budimir, dobila je mobilni uređaj s kojeg je preusmjeravala pozive građana na osobne uređaje volonterki. Kako bi volonterke bile dostupne u bilo koje doba dana i noći, svaki tjedan slagale su se detaljne tablice dežurstava, gdje su neke volonterke, ovisno o mogućnostima, volontirale i po 12 sati dnevno, a vodile su i dnevnik poziva gdje su bilježile najvažnije informacije o korisnicima koje su kroz razgovor mogle prikupiti te zapisivale problematiku poziva. Pozive su upućivale različite dobne skupine no najmanje adolescenti, a najviše građani od 30 do 60 ili 70 godina. Starijim ljudima volonterke su pomagale prebroditi strah, usamljenost, bojazan za zdravlje i život te su, kad bi došlo do upita poput kupovine namirnica ili lijekova, preusmjeravale pozive na Crveni križ s kojim je postojala odlična suradnja. Kod korisnika se također javljao i osjećaj grižnje savjesti te brige za najbliže. Bitno je spomenuti i drugi aspekt ove krize, a to je ekonomska nesigurnost radi koje su naše volonterke također primile puno poziva svojih sugrađana. Budući da se kroz svibanj broj novozaraženih počeo smanjivati linija je ugašena 31. svibnja u ponoć. Kako postoji mogućnost drugog vala na jesen tako postoji i mogućnost ponovnog otvaranja linije. Ovom prilikom volonterkama želimo izraziti zahvalu za sav uložen trud, dobru volju i veliko srce u teškim vremenima. Pokazale su da i kad smo fizički odvojeni, svojim djelovanjem bliži smo nego ikada!