• Hrvatski centar za razvoj volonterstva
HCRV HCRV
  • Home
  • O nama
    • Vizija i misija
    • Upravljanje
    • Tko je tko
    • Dokumenti
      • Godišnji izvještaj
      • Financijski plan
      • Operativni plan
    • Članstvo u mrežama
    • Izvori financiranja
  • Vijesti
    • Novosti
    • Iz centara
    • Iz HCRV-a
    • Volonterski vjesnik
  • Volonterski centri
    • O volonterskim centrima
    • Mreža volonterskih centara
    • Standardi kvalitete
  • Događaji
    • Hrvatska volontira
    • Nacionalna konferencija
  • Organizatori volontiranja
    • Standardi kvalitete volonterskih programa
    • Baza organizatora volontiranja
    • Baza trenera
  • Usluge i aktivnosti
    • Edukacije i savjetovanja
    • Odgoj i obrazovanje
    • Kompetencije
    • Međunarodno volontiranje
    • Volontiranje poslovnog sektora
    • Inkluzivno volontiranje
    • Krizno volontiranje
    • Volonterske priče
  • Resursi
    • Zakonski okvir
    • Javne politike
    • Korisni dokumenti
    • Publikacije
  • Projekti
  • Kontakti
  • English

Sidebar

  • HCRV
    • Login
    • Registracija
    • Korisnički profil
    • Uredi Profil

Volontiranje na telefonskoj liniji za psihološku pomoć tijekom pandemije

Empty
  •  Ispis 
  • E-mail

FB IMG 1596409587870

Na inicijativu Hrvatske psihološke komore u suradnji s Hrvatskim psihološkim društvom i svim županijskim društvima uključujući i Društvo psihologa Karlovačke županije pokrenuta je telefonska linija kako bi se omogućila psihološka pomoć građanima u situaciji epidemije koronavirusa. Linija, koja je bila dostupna 24 sata, otvorena je 21. ožujka 2020. godine. Osam psihologinja volonterki tijekom proljeća volontirale su svakodnevno, iz svojih domova ili s radnih mjesta. Organizatorica volontiranja i predsjednica Društva psihologa Karlovac, Ana Budimir, dobila je mobilni uređaj s kojeg je preusmjeravala pozive građana na osobne uređaje volonterki. Kako bi volonterke bile dostupne u bilo koje doba dana i noći, svaki tjedan slagale su se detaljne tablice dežurstava, gdje su neke volonterke, ovisno o mogućnostima, volontirale i po 12 sati dnevno, a vodile su i dnevnik poziva gdje su bilježile najvažnije informacije o korisnicima koje su kroz razgovor mogle prikupiti te zapisivale problematiku poziva. Pozive su upućivale različite dobne skupine no najmanje adolescenti, a najviše građani od 30 do 60 ili 70 godina. Starijim ljudima volonterke su pomagale prebroditi strah, usamljenost, bojazan za zdravlje i život te su, kad bi došlo do upita poput kupovine namirnica ili lijekova, preusmjeravale pozive na Crveni križ s kojim je postojala odlična suradnja. Kod korisnika se također javljao i osjećaj grižnje savjesti te brige za najbliže. Bitno je spomenuti i drugi aspekt ove krize, a to je ekonomska nesigurnost radi koje su naše volonterke također primile puno poziva svojih sugrađana. Budući da se kroz svibanj broj novozaraženih počeo smanjivati linija je ugašena 31. svibnja u ponoć. Kako postoji mogućnost drugog vala na jesen tako postoji i mogućnost ponovnog otvaranja linije. Ovom prilikom volonterkama želimo izraziti zahvalu za sav uložen trud, dobru volju i veliko srce u teškim vremenima. Pokazale su da i kad smo fizički odvojeni, svojim djelovanjem bliži smo nego ikada!

I ja sam Dunja i SOS kao način života

Empty
  •  Ispis 
  • E-mail

dunja

Udruga SOS Rijeka djeluje već skoro 30 godina, a isto toliko s nama su i naši volonteri i naše volonterke. Naravno, postava se mijenjala, kao i dinamika i broj osoba koje volontiraju, ali taj nam je segment uvijek bio značajan i rado smo mu posvećivale svoje vrijeme, a naši su nam volonteri uloženo dvostruko vraćali! Iako je lijepih trenutaka, druženja, teambuildinga, humanitarnih akcija i volonterskih sati u ovih 30 godina zaista bilo mnogo, ovdje bih se osvrnula na jednu akciju koja nam je ostala u posebno lijepom sjećanju – I ja sam Dunja!

Od volonterki do predsjednice i izvršne direktorice

Empty
  •  Ispis 
  • E-mail

Ri rock

Bio je to novi početak za Udrugu Ri Rock, a za novi početak uvijek je dobro imati i novu krv.

Tako je udruga, već iscrpljena i podkapacitirana, odlučila dati oglas da traži ljude koji bi nam pomogli da opadajuću putanju udruge promijenimo prema gore. Postavili smo opušteni oglas na Facebook s ciljem da pronađemo volontere sa znanjem pisanja projektnih prijedloga. Unatoč lošim komentarima, da „nismo normalni“ i da smo „užasno glupi“ jer „tko bi lud volonterski pisao projekte“, naš inbox se punio porukama.

Sisački primjeri dobre prakse volontiranja u doba korone

Empty
  •  Ispis 
  • E-mail

Foto1

Nalazimo u periodu kada su solidarnost, dobra volja i empatija najveće moralne vrijednosti. Bez volontera bi društvo teško funkcioniralo tijekom ovakve krize i u vremenu koje nam predstoji. Volonteri su nastavili i dalje pružati pomoć svim građanima u svojoj zajednici samo ovoga puta pomoću novih metoda, digitalnih alata i uglavnom iz svojih ureda ili domova. Tijekom travnja 2020. Volonterski centar Sisak koji djeluje pri Agenciji lokalne demokracije Sisak, prikupio je nekoliko primjera dobre prakse volontiranja na području Siska.

Više članaka ...

  1. Na volontere možemo računati i u vremenima najvećih kriza
  2. Participativne međunarodne volonterske radionice za kulturnu baštinu - Culture Hub Croatia (CHC)
  3. Udruga DYXY - volonterska priča volonterke iz Portugala
  4. Udruga DYXY
Stranica 1 od 4
  • Početak
  • Pret
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • Sljedeće
  • Kraj
 

Projekt Pozitivna struja volonterstva sufinanciran je sredstvima Ministarstva rada, mirovinskoga sustava, obitelji i socijalne politike

LOGO MRMSOSP h 1

zaklada

Hrvatski centar za razvoj volonterstva je korisnik institucionalne podrške Nacionalne zaklade za razvoj civilnoga društva za stabilizaciju i/ili razvoj udruge